Producent drewnianej stolarki okiennej i drzwi

Integracja systemów, która skróciła proces obsługi zamówień i magazynu w produkcji okien i drzwi.
Integracja systemów, która skróciła proces obsługi zamówień i magazynu w produkcji okien i drzwi.
Oprogramowanie produkcyjne (Cutter, Stolcad) nie było zsynchronizowane z enova365, co powodowało rozdzielenie danych i brak automatycznego przepływu informacji.
Wykazy surowców i ich ilości musiały być przepisywane ręcznie do enova365 dla każdego zlecenia, co była pracochłonne i obarczone ryzykiem błędów.
Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych zajmowało dużo czasu, wpływając negatywnie na płynność i efektywność działań.
Ręczne wprowadzanie danych zwiększało ryzyko błędów, które mogły prowadzić do problemów w produkcji, fakturowaniu i dostawach.
Problemy z danymi i procesami powodowały opóźnienia w wystawianiu faktur oraz dostarczaniu gotowych wyrobów do klientów.
System wykorzystuje automatyczne przesyłanie informacji dotyczących surowców, zleceń i dokumentów magazynowych, eliminując potrzebę ręcznego ich wprowadzania przez operatorów.
Usunęliśmy konieczność wielokrotnego przepisywania danych, co znacznie ograniczyło czasochłonność procesów i zmniejszyło ryzyko błędów ludzkich na wszystkich etapach produkcji i sprzedaży.
Zautomatyzowaliśmy generowanie faktur oraz przekazywanie dokumentacji handlowej, co przyspieszyło obsługę zamówień i umożliwiło szybszą realizację dostaw do klientów.
Automatyzacja zadań powtarzalnych sprawiła, że pracownicy działu operacyjnego są mniej obciążeni monotonną pracą. Dzięki temu mogą skoncentrować się na zadaniach wymagających większej kreatywności i zaangażowania.
Całkowite wyeliminowanie powtarzalnej pracy ręcznej przełożyło się na większą dokładność i spójność danych we wszystkich systemach używanych w organizacji, co z kolei wpływa na bardziej wiarygodne raportowanie i podejmowanie decyzji.
Usprawniony proces realizacji zamówień umożliwił szybszą wysyłkę produktów do klientów końcowych, co przekłada się na ich lepsze doświadczenia i lojalność wobec marki.