Data publikacji: 2025-08-14
2 min czytania
Jak skonfigurować przypomnienia o kończących się umowach w programie enova365

Osoby odpowiedzialne za kadry i płace muszą pamiętać o wielu terminach, oraz zarządzać wieloma procesami. Program enova365 może służyć pomocą przypominając automatycznie o kończących się umowach. Pozwala na to zachowanie ciągłości umów i dochowanie należnych terminów. W tym artykule pokazujemy, jak ustawić w systemie enova365 automatyczne powiadomienia/przypomnienia o kończących się umowach.
Jak to zrobić:
- Zaloguj się do systemu enova365 (musisz posiadać uprawnienia Administratora lub operatora z prawami do zarządzania użytkownikami)
- Przejdź do modułu Opcji programu enova365
W menu głównym wybierz „Opcje” → „Systemowe” → „Uprawnienia” → „Operatorzy”. - Wybierz użytkownika, któremu chcesz nadać prawa do wyświetlania przypomnień.
Otwórz kartotekę operatora i przejdź w menu po lewej stronie do zakładki „CRM”.
W sekcji „Taski”, zaznacz pole „Wyświetlaj przypominacz”.
Zapisz ustawienia dla operatora. - Odblokuj zadanie z przypomnieniem kończących się umów:
Przejdź do modułu Opcji programu enova365
W menu głównym wybierz „Opcje” → „Systemowe” → „Definicje zadań”.
Znajdź zadanie „Przypomnienie o końcu umowy”. Otwórz zadanie i odznacz pole „Zablokowana” (ma być niezablokowana)
Zapisz ustawienia zadania i zamknij formularz „Opcji” - Po ponownym zalogowaniu przypomnienie będzie aktywne i będzie generowało przypomnienia dla kończących się umów pracowników etatowych.
Korzyści:
- Nie ma potrzeby korzystania z dodatkowych narzędzi przypominających o zdarzeniach.
- Mniejsze ryzyko błędów.
- Możliwość podjęcia decyzji z poziomu przypomnienia.