Data publikacji: 2025-08-03
2 min czytania
Jak wyciągnąć dodatkowe pola z wartościami środków trwałych na liście ewidencji środków trwałych

System enova365 pozwala na wyciągnięcie na liście Ewidencja Środków Trwałych dodatkowych kwot z podziałem na wartości bilansowe i podatkowe np. wartość początkowa, wartość bieżąca netto, odpisy bieżące itd.
Jak to zrobić:
- Na liście Ewidencja Środków Trwałych -> otwórz Organizator listy wybierając z menu pod prawym klawiszem myszy Organizuj widok…
- Na zakładce Pola Organizatora listy rozwiń pola Last->Workers->WartosciSrodka
W tej sekcji znajdziesz min. pola takie jak:- Wartość bieżąca:
Last.Workers.WartosciSrodka.WartoscBilansowa - Wartość bieżąca netto:
Last.Workers.WartosciSrodka.WartoscBilansowaNetto - Odpisy do 01.01. br
Last.Workers.WartosciSrodka.Odpisy01Bilansowe - Odpisy bieżące (czyli zwiększenie umorzenia)
Last.Workers.WartosciSrodka.OdpisyBilansoweRokBiezacy - Odpisy suma
Last.Workers.WartosciSrodka.OdpisyBilansowe
Analogiczne wartości należy wyciągnąć dla wartości podatkowych.
- Wartość bieżąca:
- Przeciągnij interesujące Cię pola na listę.
Aby zapisać taki widok listy na stałe wybierz z Organizatora listy Zapamiętaj ustawienia…
Należy pamiętać, że wszystkie wartości zwracane przez ww. pola prezentowane są pod wybraną na liście filtrów datą aktualności. Zmiana tej daty na inny okres np. inny miesiąc spowoduje automatyczne przelicznie się prezentowanych kwot.
Korzyści:
- Przy pomocy Organizatora listy system enova365 pozwala elastycznie dostosowywać widoki na listach do indywidualnych potrzeb operatorów.